13. maaliskuuta 2011

Dejavuuuu


Niinpäniin. Spekulointi taisi päättyä ja lopputulema on sama kuin vuosi sitten. Ei talvilomaa yhdessä vaan minä googletan äkkilähtöjä ja mies valmistautuu kuukaudeksi ylitöihin. Mikäs siinä, lukemattomia kirjoja onkin kertynyt aika pino. Mökki on lumeen hautautuneena, ei innosta yksin oloon sulava hanki. Kennojeni aurinkovaje on huutava, paukkupakkaset veivät energiat. En jaksa edes ärsyyntyä vaikka ainahan ylitöistä vois kieltäytyä. Parantaa eläkekertymää, miehinen perustelu. Hivelee, kun voi illusoida itseään korvaamattomaksi. Hmph. Minä käyn virkistymässä ja mies tekee neljä viikkoa putkeen yhdellä vapaapäivällä. Tasan ei käy, mutta minä hyväksyn osani, minä olen se joka pääsee lomalle.

2 kommenttia:

  1. Kyllä ne eläkekertymät kannattaa ottaa. Tosin joku saattaa päättää jostakin leikkauksesta niiden suhteen ja silloin koko aherrus on ollut "turhaa" : )
    Ymmärrän harmisi, mutta jospa se sitten lomalla näyttää toisenlaiselta : )

    VastaaPoista
  2. Isännällä on eläkepaketti, reilu neljä vuotta ja vapaus koittaa. Oletettavasti ei leikkuri tuohon ehdi purra :)

    Onneksi tässä iässä kumpikin tietää, että viikko on vain viikko. Olisi vaan tuo lepo tehnyt ukollekin hyvää...

    VastaaPoista