30. marraskuuta 2010

Ähäkutti


Hyvä mainos toimii kun se viihdyttää tai ärsyttää, kerrotaan. Hmm, kun tarpeeksi ärsyttää, se toimii antimainoksena, väitän. No joo, tässä voisi pohtia tosi syvällisesti mainoksien vaikutusta, mutta sitä en aio tehdä. Vuosi sitten valtion lentoyhtiön lentäjät lakkoilivat kaksi päivää ja meidän puolta vuotta ennen varaamamme matka peruutettiin. Vain tekstari iltapäivällä ja illalla soitto, jossa tiedusteltiin tilinumero, johon rahat voi palauttaa. Antimainos. Joulukuun lomaa varatessamme aikoja sitten, heittelimme vitsiä, että finski lakkoilee kuitenkin, ei oteta riskiä. Nyt onnittelemme itseämme; lentoemot asettavat peräpäänsä lentokentän pintaan, lentoja perutaan ja monien matkasuunnitelmat menevät myttyyn. Ei meidän, Thomas Cook Airline lentää. Hellouuuu pyramiidit ja kuninkaiden laakso, moomma tulossa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti